Workshopy

Lukáš Medek

Lukáš Medek má víc než 17 let profesionálních zkušeností ve videoherním průmyslu, včetně 3D a 2D grafiky, animace, multimedií a marketingu. S uměleckým vzděláním sám vytvořil vizuály pro 6 vydaných her a spolupracoval na mnohých dalších. Mezi těmi posledními najdeme uznávaný psychologický horror Someday You’ll Return a sci-fi adventuru J.U.L.I.A.:Among the Stars. Momentálně pracuje na neoznámeném projektu pro CBE software, hře The Last Oricru od studia GoldKnights a učí online kurzy 3D grafiky pro GameDevHub.

Tvorba 3d modelu pro počítačovou hru

Kdy: Neděle 23. 10.   (13:00 - 15:00)


Workshop se bude soustředit na tvorbu statického herního modelu, který lze následně použít v počítačové hře. Ukážeme si postupy nutné k vytvoření komplexní a herní verze modelu, přenosu detailů na herní model a následné vytvoření textur potřebných pro správné chování ve světelných podmínkách levelu. V herním prostředí Unreal Engine pak vytvoříme materiál s texturami, který aplikujeme na model. Ten ve finále nasvítíme přímo v herním levelu.

Workshop je určený pro účastníky starší 15 let se základní znalostí práci na počítači. Všechno vybavení bude k dispozici na místě. Budeme používat software 3ds Max, Z-brush, Substance Painter a Unreal Engine.


Účast na workshopu je zdarma, ovšem podmíněna registrací a zakoupením lístku na Game Access Connect 2022. Pozor, kapacita je omezena!



Registrace uzavřena
Zpět na seznam