Workshopy

Kuba Špiřík

Lead UI Designer v brněnském studiu Ashborne Games pod vydavatelstvím THQ Nordic, hybatel festivalů a herních akcí Gamer Pie, lektor online kurzu v GameDevHub, občasný pisálek pro Level a games.cz, vášnivý hráč, hudebník hrající jak vlastní kusy, tak hudbu herní a sluha kocoura Jimiho. A určitě jsem ještě na něco zapomněl.

Prototypování - zachyť svůj nápad snadno a rychle

Kdy: Neděle 23. 10.   (10:00 - 12:00)


Máte super nápad na hru, geniální řešení prekérního problému ve vašem herním projektu či tíhnete k tématu uživatelského rozhraní (UI) ve hrách? Říká se, že jeden obrázek je lepší než tisíc slov, ale co je ještě lepší? Když jsou ty obrázky interaktivní a můžete se jimi pohodlně proklikat. Ukážeme si základy návrhu uživatelského rozhraní, řekneme si něco o uživatelské přívětivosti, osvětlíme si, co znamená tajemná zkratka UX pro hry a hlavně si vytvoříme svůj vlastní interaktivní prototyp.

K tomu všemu nám dopomůže program Figma, který si představíme a ve kterém budeme pracovat. Na workshop si nemusíte brát vlastní techniku a nepotřebujete ani grafické zkušenosti; stačí jen chuť se dozvědět něco nového.

Věková hranice pro účast je 15 až 99 let.


Účast na workshopu je zdarma, ovšem podmíněna registrací a zakoupením lístku na Game Access Connect 2022. Pozor, kapacita je omezena!



Registrace uzavřena
Zpět na seznam