Přednášky

Roman Ďuriga

Roman Ďuriga

Game Designer
Pixel Federation

Do sveta aktívneho herného vývoja som vstúpil veľa rokov dozadu ako zakladateľ komunitného portálu TheLambda, ktoré sa venovalo modifikáciam a mapám do hry Half-Life. Neskôr som sa dostal ku tvorbe mobilných aplikácií a hier vo vlastnom štúdiu, kde sme vytvorili vydali pár malých projektov. Od roku 2015 pracujem v bratislavskom štúdiu Pixel Federation ako herný dizajnér. Do začiatku roka 2022 som pracoval na projekte Diggy’s Adventure, momentálne pôsobím na oddelení výskumu a vývoja (RnD).

Príbeh zo sveta level dizajnu

Ak by ste mali vytvoriť interaktívny a zábavný level do hry, ktorú hrá denne 400 tisíc ľudí, o čom by bol? Na túto otázku sme s tímom level dizajnérov hľadali odpoveď prakticky každý deň. Dokopy sme za viac ako 10 rokov od spustenia hry Diggy’s Adventure vytvorili tisíce levelov, puzzlov, hádaniek a príbehov. Ako tvorcovia sme pomocou týchto elementov veľmi priamo komunikovali s hráčmi a vytvárali im zážitky, ktoré iné ako herné médium neposkytuje. Ako vyzeral náš kreatívny proces, za čo nás hráči mali radi a čo sa nám naopak nepodarilo? Aj o tomto bude táto prednáška.

Zpět na seznam