EDU

GameDesign naživo - improvizovaná tvorba her v přímém přenosu

Herní design, herní tvorba, návrh hry… to všechno mohou být pohádková slova, která působí vzletně a složitě. Na workshopu uvidíte, že se není třeba obávat herní teorie a že je mnohem stravitelnější se naučit základy herní tvorby přímo z bojiště samotného vytváření. Přijďte se podívat, jak lze vytvořit pár mikro her na živo, přímo na plátně za desítky minut. Tvorbu si můžete také sami vyzkoušet, v případě zájmu je ale nutné vzít si sebou vlastní notebook.

Zdeněk Záhora

Lektor, MUNI - Game Design


MUNI - Game Design

Lektor a konzultant herního designu, vyučuje primárně na FI a FF MUNI a VUT, dříve i na SŠ a VOŠ v Brně a Jihlavě. Namočil se do herních projektů Future Factory, Dark Train a Comanche. Aktuálně pracuje v Ashborne Games jako narrative game designer. Badatelsky se hrabe ve starých herních časopisech. Je aktivním baskytaristou v jazz fusion uskupení Edain, spoluzakladatelem herního ekosystému v Brně a spisovatelem.

Zpět na seznam